Kona hybrid zamjenjuje diesel

Large 698d97e9 a29d 4eac bc5c 0bd61c556f81
Povratak na novosti

Ulogu najštedljivije izvedbe preuzima hybrid sa 141 KS

Od srpnja 2021. Hyundai Kona više nije dostupna za naručivanje sa diesel motorom, no Hyundai je pripremio kvalitetnu alternativu za ljubitelje super štedljive vožnje.

Za razliku od sveprisutnih izvedbi sa jednostavnom tehnologijom „Mild-Hybrid 48V“ – Hyundai Kona hybrid kao i svi punokrvni predstavnici HEV segmenta funkcionira na naponu od 240V i isporučuje se sa baterijom kapaciteta 1,56 kWh. Elektromotor razvija snagu od 43 KS i omogućuje bešumnu vožnju u potpuno električnom režimu na manje zahtjevnim dionicama. U trenucima kada je potrebna dodatna snaga uključuje se benzinski motor i osim što energičnije pokreće vozilo – viškom snage puni bateriju. Kao i svaki pravi hybrid – Hyundai Kona posjeduje sustav regenerativnog kočenja kojim dodatno puni bateriju, a pravu štedljivost pokazuje u gradskoj vožnji… osobito kada je konfiguracija terena izraženo brdovita.

Benzinski motor oduševit će sve poklonike koncepcije „4-cilindra / bez turbo punjača“ koja je mnogima prirasla srcu zbog jednostavnosti i trajnosti. Izvedba 1.6 GDi sa izravnim ubrizgavanjem goriva već je dugo prisutna u Hyundai gami (Tucson 2015-2020) no snaga mu je reducirana na 105 KS što zbrojeno sa snagom elektromotora donosi sinhroniziranih 141 KS. Dovoljno je da Kona Hybrid bude ugodno dinamičan automobil unatoč težini od 1376 kg i potegne do 100 km/h za 11,0 sekundi. Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 160 km/h što je sasvim primjereno ekološkoj orijentaciji ovog modela.

Kvalitetnu suradnju benzinskog i elektro motora nadopunjuje fenomenalan 6-stupanjski DCT automatski mjenjač sa dvostrukom spojkom. Za razliku od tromih CVT-bezstupanjskih mjenjača koje koristi većina ostalih konkurentskih proizvođača… i na meti su kritika brojnih vozača – Hyundai Kona hybrid 6-DCT vozi se jednako kao normalni automobili sa automatskim mjenjačem, bez ne potrebnog forsiranja okretaja i turiranja motora (što je najveća mana zastarjele CVT koncepcije).

Da je hybrid izvedba uvjerljiva zamjena za diesel motor pokazuju i podaci o prosječnoj potrošnji koja se kreće od 3,9 – 4,3 lit u kombiniranim uvjetima vožnje, a ekološke predispozicije potvrđuje i vrlo niska emisija CO2 od 99 g/km.

Iznimna ugodnost u vožnji postignuta je optimalnim rasporedom težine gdje su baterije smještene ispod zadnjih sjedala, a umjesto klasične polukrute zadnje osovine Kona hybrid posjeduje serijski ugrađen ne zavisni Multi-Link ovjes.

Uz lagano osvježeni dizajn koji je prisutan od početka godine na svim izvedbama modela Kona - domaćim je kupcima hybrid varijanta ponuđena uz bogate pakete opreme DESIREit / ROCKit / GRIPit, a cijene su vrlo slične jednako opremljenim dosadašnjim diesel verzijama sa automatskim mjenjačem.

Posebna promotivna pogodnost za ograničenu količinu vozila je Hyundai Eco Bonus u iznosu od 20.000 kn kojim Kona hybrid postaje još privlačniji izbor, a uvjeti vrijede od 19.07. - 12.11.2021!

 

Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 6-DCT DESIREit

* redovna cijena 179.990 kn / promotivna ponuda 159.990 kn

 

Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 6-DCT ROCKit

* redovna cijena 195.990 kn / promotivna ponuda 175.990 kn

 

Hyundai Kona 1.6 GDi Hybrid 6-DCT GRIPit

* redovna cijena 217.476 kn / promotivna ponuda 197.476 kn

 

Za dodatne informacije kontaktirajte prodaju vozila na tel. 031/ 298 044 ili e-mail: prodaja@kotromanovic.hr