Kona diesel - dostupna od rujna 2018.
Ponuda se upotpunjava sa provjerenom motroizacijom iz ostalih Hyundai modela!
Premda su neki zlobnici i tehnološki amateri na sva zvona proširili vijesti kako je došao kraj diesel motorima - ipak mnogima je sasvim jasno da činjenice govore potpuno drugačije. Tek kada diesel motori nestanu iz kamiona, autobusa, traktora, lokomotiva, radnih strojeva... pa i mnogih termoelektrana, toplana i industrijskih pogona - može se očekivati da će ih napustiti i automobilska industrija.
A upravo je automobilska industrija najviše uložila u razvoj baš diesel motora koji su i dalje iznimno konkurentni performansama, te osjetno štedljiviji i ekonomski isplativiji od drugih alternativnih pogona. Istovremeno su značajno poboljšavane i ekološke karakteristike koje kod modernih diesel motora zadovoljavaju sve najstrože norme o zaštiti okoliša. A toga su vjerojatno svjesni i europski čelnici, kojima bi daleko pozitivniji korak od priča o "zabranama" bio - subvencioniranje kupnje potpuno novih vozila. Time bi se napokon potaknula zamjena vremešnih i istrošenih automobila koji nisu samo ekološka već i sigurnosna opasnost na cesti.
Stoga je sasvim jasno da svaki kupac novog i modernog automobila izravno doprinosi zaštiti okoliša i većoj sigurnosti u prometu.
Nakon stoljeća postojanja i uspjeha genijalnog diesel motora - Hyundai nastavlja tu priču i sa svojim hit-modelom Kona koji od jeseni i za domaće kupce dolazi uz provjereni i štedljivi 1.6 CRDi. Koncepcija sa četiri cilindra i šesnaest ventila omogućuje motoru iznimno tih rad sa kvalitetno prigušenom bukom i vibracijama, pa putnici u kabini rijetko primjete kakav pogonski agregat je ugrađen u vozilo. Ovaj motor izvorno je Hyundai konstruirao daleke 2007. godine i ponudio ga tada u prvoj generaciji modela i30, a u proteklom vremenu je dodatno usavršavan i ugrađen u brojne modele Hyundai-Kia Grupe. U najnovijem izdanju temeljito je presložen i poboljšan u brojnim elementima, te opremljen Common-Rail sustavom treće generacije. Uz turbinu sa promjenjivom geometrijom isporučuje se u dvije izvedbe snage 85 kW / 115 KS uz ručni mjenjač sa 6-stupnjeva ili 100 kW / 136 KS uz automatski mjenjač 7-DCT.
Kao dokaz da je bitno ozbiljnije konstruirana od mnogih "mekušaca" u klasi koji samo glume SUV status - Hyundai Kona isporučuje se i uz kvalitetan 4WD aktivni pogon na svim kotačima, a dostupan je i uz dieselsku motorizaciju. U odnosu na jednako opremljenu benzinsku izvedbu - doplata za dieselski 1.6 CRDi iznosi prihvatljivih 13.000 kn.
Za kupce u Hrvatskoj prodaja službeno započinje od rujna 2018. a cijene su formirane u skladu sa novim WLTP europskim pravilnikom, pri čemu svi motori ispunajvanju najviše ekološke kriterije - normu EURO6d.