HYUNDAI i30 – markantno osvježen izgled i novi motor

Large 50402df4 d681 4696 9d7d abf159330210
Povratak na novosti

Ponudu benzinskih agregata dopunjuje potpuno novi 1.5 DPi sa 110 KS!

Nakon tri uspješne tržišne godine Hyundai je ponudio model i30 sa ugodnim i markantnim osvježenjem izgleda po uzoru na aktualne dizajnerske trendove na ostalim modelima. Potpuno novo lice automobila obilježavaju oštre linije i široki usisnik zraka predstavljen na američkoj izvedbi modela Hyundai Sonata, pa sada Hyundai i30 izgleda agresivno i sportski. Atraktivnost pojačava potpuno novi stil dnevnih svjetala koja obavljaju i funkciju žmigavaca, a gotovo ne primjetno su integrirana u bočne usisnike za zrak. Detalji su to kojima novi i30 pokazuje da želi biti vrlo izražajan i siguran u nastupu.

Vrlo originalan „stepenast“ izgled zadnjeg dijela vozila zadržao je prepoznatljivu dosadašnju formu, a svijetla za maglu postavljena su bliže cesti pri čemu je i donji dio branika oblikovan kao difuzor zraka sa ukrasnim kromiranim detaljima.

Odličan ukupan dojam kojeg ostavlja novi Hyundai i30 omogućuje mu nastavak karijere i ravnopravnu borbu sa svim izravnim suparnicima. Iznimno dobra reputacija i prihvaćenost dosadašnje izvedbe na brojnim EU tržištima – razlozi su zbog kojih su sve promjene obavljene diskretno, prema dobroj staroj poslovici „ne mijenjaj konja koji pobjeđuje“.

Vrhunska sigurnosna oprema kojom je još 2017. upravo Hyundai i30 postavio nove standarde u klasi i dalje dolazi serijski već od najosnovnijeg paketa. Pa tako vozaču pomažu LKA sustav upozorenja kod napuštanja vozne trake, FCA upozorenje o mogućnosti sudara, AEB prepoznavanje prepreka i automatsko kočenje, DAA upozorenje vozača na umor, HBA automatsko upravljanje dugim svijetlima, HAC pomoć pri kretanju na uzbrdici… kao i već uobičajenih 6 zračnih jastuka. Dio dugačkog popisa su i Tempomat za vožnju stalnom brzinom, Bluetooth sustav telefoniranja, te iznimna kvaliteta unutarnjeg uređenja i korištenih materijala.

Hyundai i30 jedan je od rijetkih automobila u klasi koji serijski uz sve verzije motora i opreme ima potpuno ne zavisni MultiLink zadnji ovjes, kojeg brojni konkurenti nude tek uz doplatu ili neke posebne pakete. Svi vozači koji su probali vozila sa klasičnim rješenjima i usporedili vožnju iz MultiLink… jasno znaju o čemu je riječ.

Uz neke poznate izvedbe pogonskih agregata poput dieselskog 1.6 CRDi koji sada dolazi sa dvije izvedbe snage (115 ili 136 KS) motornu ponudu i nadalje čini moderan i energičan 1.0 Turbo-GDi sa 120 KS koji proteklih godina oduševljava sve vlasnike, a i mnoge promatrače sklone kritikama za 3-cilindarske motore. Uvjerljiva mu je i prosječna potrošnja od svega 6,2 lit.

Pravi tehnološki novitet je potpuno novi 4-cilindarski atmosferski benzinac 1.5 DPi (Dual Port Injection) sa sustavom dvostrukog ubrizgavanja goriva, snažan 110 KS – a kao zamjena za mnogima omiljen i dugovječan dosadašnji 1.4 CVVT sa 100 KS. Fantastično miran i gotovo nečujan rad motora pruža nevjerojatnu ugodu vožnje, sasvim ne tipično za automobile ove kategorije. U odnosu na raniji 1.4 CVVT osim dodatnih 10 KS snage pruža i osjetno bolju elastičnost sa 144 Nm okretnog momenta, a vrlina su mu i bolje ekološke karakteristike sa emisijom 127 g/km (u odnosu na 141 g/km kod starog motora). Mjerenjem u realnim uvjetima vožnje zadovoljava se prosječnom potrošnjom od 6,8 lit.

Kao top ponuda od benzinaca uveden je novi 1.5 Turbo-GDi sa snagom 160 KS, a dostupan je uz ekskluzivne pakete opreme „Premium“ ili „N-Line“. Svaki Hyundai i30 serijski se isporučuje uz ručni mjenjač sa 6-brzina, a uz doplatu se nude i 7-DCT automatski sa dvostrukom spojkom.

Hyundai i30 MY-2021 sa novim izgledom i svim ostalim novostima u prodajnim salonima dostupan je od 17.09.2020. bez značajnijeg odstupanja cijena u odnosu na dosadašnje uvjete. Proizvodne promjene obuhvatile su sve tri karoserijske izvedbe – standardnu, karavansku i atraktivni Fastback.