Hyundai i20 - potpuno novi model

Large dbe7c130 27ed 4fd4 aa27 277780d7d0c9
Povratak na novosti

Za 2015. godinu Hyundai je pripremio puno noviteta, a prvi među njima je potpuno novi i20!

Kada se prije 7 godina pojavio prvi i20 imao je pred sobom visoke ciljeve i ambiciozan zadatak, jer je naslijedio super uspješni Hyundai Getz - automobil s kojim je Hyundai u razdoblju od 2001. - 2008. osvojio mnoga tržišta. Dopadljiv dizajn i pouzdana mehanika osigurali su Getzu iznimnu popularnost koju i danas uživa. Kao predvodnik promjena koje je Hyundai najavio uvođenjem slovne oznake "i" (i - "Inovative") - Hyundai i20 odlično se snašao u klasi kompaktnih gradskih vozila. Ekonomični benzinski i dieselski motori upakirani u skladno oblikovanu karoseriju po ukusu europskih kupaca vrlo brzo su pozicionirali i20 među najprodavanije Hyundai modele.

Nakon uzorno odrađenog tržišnog nastupa prve generacije - vrijeme je za promjene i na scenu izlazi potpuno nova verzija popularnog modela i20.

"Fluidic Sculpture" dizajnerska vizija upravo sa novim i20 otvara svoje drugo poglavlje ("Fluidic Sculpture 2.0") i svi nadolazeći Hyundai modeli imati će neke detalje izgleda nalik na one prikazane kod i20. Nizak prednji dio vozila sa izduženim svijetlima i agresivnim usisnikom zraka naglašava širinu vozila, pa je dojam u prvom susretu sa novim i20 izvanredan. Sličnim stilom oblikovana su i zadnja svijetla koja izgledom podsjećaju na super-luksuzni Hyundai Genesis i donose dozu prestiža u nižu klasu. Hyundai je tako ispravio grešku mnogih proizvođača koji izgube inspiraciju kada stignu do dizajna zadnjeg dijela vozila. Originalan detalj je i zadnji nosač krova izveden sa lak-crnim panelom koji simulira dizajnerski efekt "lebdećeg krova" i vizualno spaja bočna stakla sa zadnjim vjetrobranom.

Novi Hyundai i20 narastao je u svim smjerovima - dužina je veća za 4 cm, širina za 2 cm, a osovinski razmak za čak 5 cm čime su bitno poboljšana vozna svojstva i udobnost putnika. Dodatni plus za stabilnost i upravljivost je ugradnja novog sniženog ovjesa što je spustilo karoseriju za 1,5 cm.

Jedini nedostatak prethodne generacije bila je relativno skromna oprema osnovnog modela, pa novi Hyundai i20 ispravlja tu grešku i već u osnovnoj opremi nudi: 6 zračnih jastuka, ABS+EBD pomoć pri kočenju, ESP sustav za stabilnost, Hill-Holder za pomoć pri kretanju na uzbrdici, Centralno zaključavanje, El. pokretane prednje prozore, Sjedište vozača podesivo po visini... i brojne praktične dodatke.

Serijska oprema raspoređena je u 3 paketa - iStart / iLike / iThink, a na izbor kupcima stoje razne opcije koje do sada nisu bile dostupne - Automatski klima uređaj, Bluetooth, Tempomat, LED svijetla, Aluminijski naplaci 16 cola, Brisači vjetrobrana sa senzorom kiše, Sustav upozorenja kod promjene vozne trake, Multifunkcijski volan... i uz doplatu, Panoramski stakleni krov sa el. otvaranjem. Za uređivanje unutrašnjosti ponuđene su 3 kombinacije boja, uz 9 nijansi karoserije.

Motorna ponuda definirana je sa 4 provjerena pogonska agregata koji su kvalitetu dokazali tokom proteklih godina. Do sada najtraženiji benzinski 1.2 CVVT može se dobiti sa snagom 75 KS ili 85 KS, a uveden je i jači 1.4 CVVT sa snagom 100 KS (poznat iz modela i30). Za ljubitelje diesela tu je super štedljivi 1.1 CRDi snažan 75 KS ili živahni 1.4 CRDi sa 90 KS (također poznat iz modela i30). Uz motor 1.2 CVVT isporučuje se 5-stupanjski ručni mjenjač, dok sve ostale verzije imaju 6-stupanjski.

U prodajnim salonima dostupan je od veljače 2015.