Diskretno ušminkan i još bolji Tucson MY-2019
Redizajniran i sa novim motorima spreman je za nastavak uspješne karijere!
Aktualna treća generacija modela Tucson prisutna je na sceni od 2015. godine, pa je u skladu sa uobičajenim trendovima obavljeno lagano "zatezanje bora" kako bi i dalje ostao u vrhu svoje klase. Za brand Hyundai je jedan od najznačajnijih modela obzirom da je globalno prisutan i odlično prihvaćen na svim svjetskim tržištima. Zbog toga je izgled tek ne znatno korigiran, a dizajneri su i ovaj put primjenili staru poslovicu "ne mijenjaj konja koji pobjeđuje".
Ipak, određeni stilski detalji donose otmjeniji ukupan dojam i agresivniji stav - koji je naglašen širokom prednjom maskom i novim oblikom dnevnih svijetala koja su sada integrirana u maglenke. Novi izgled dobila su glavna prednja i zadnja svijetla u kojima prevladava led-rasvjeta, a nove linije sad krase i vrata prtljažnika, te zadnji branik sa kojeg su uklonjena svijetla za maglu i integrirana u glavna svijetla. Stil je to koji prati izgled nove generacije modela Santa Fe, čime Tucson jasno pokazuje pripadnost Obitelji Hyundai.
Unutrašnjost je također ugodnija, posebice radi korištenja potpuno novih materijala na instrumentnoj ploči, mekih i ugodnih na dodir - a Lebdeći Ekran primjenjen u novim modelima i30 / Kona / Santa Fe također je našao svoje mjesto i u novom Tucsonu. Njegova povišena pozicija idealno je postavljena u vidnom polju vozača, a osim toga ventilacijski su otvori sada smješteni niže što doprinosi ugodnijem provjetravanju kabine bez izravnog puhanja u tijela punika.
Tehnički odjel temeljito je pretresao sve komponente vozila, pa je novi Tucson sad za nijansu upravljiviji, bolje trpi uzdužne neravnine i dodatno je smanjena buka u kabini korištenjem posebnih upijajućih materijala. U motornoj ponudi ostaju neki stari znanci poput provjerenog benzinca 1.6 GDi (132 KS) i najjačeg diesela 2.0 CRDi (185 KS). No većini kupaca vjerojatno najzanimljiviji će biti novi diesel motor 1.6 CRDi kojeg je Hyundai pripremio u dvije izvedbe snage - 115 KS ili 136 KS. Standardno će se isporučivati uz 6-stupanjski ručni mjenjač, dok verzija sa 136 KS nudi i automatik 7-DCT. Novost je i uvođenje 4x4 pogonskog sklopa uz motor 1.6 CRDi (136 KS) čime novi Tucson postaje jedna od najpovoljnijih 4x4 ponuda u svojoj klasi. U narednim mjesecima biti će definirane i izvedbe pogona i opreme kod 2.0 CRDi motora.
Svi motori prilagođeni su novom WLTP protokolu za mjerenje potrošnje goriva i ispušnih plinova, te zadovoljavaju najstrože norme EURO6d. Diesel izvedbe sada su serijski opremljene AD-Blue tehnologijom. Vrlo zanimljiva je i najavljena MILD-Hybrid izvedba koji će uskoro biti u ponudi, a kombinirat će 1.6 CRDi diesel potpomognut električnim motorom uz iznimno nisku potrošnju goriva i osobito povoljne ekološke karakteristike. Ovakva koncepcija do sada nije bila primjenjena u serijskim hibridnim automobilima, čime Hyundai donosi brojne inovacije u ovom području.
Kako i priliči novom modelu - serijska oprema donosi puno više elemenata, pa će automatska dvozonska klimatizacija, zadnja parkirna kamera + parkirni senzori, tempomat i bluetooth, svjetla za maglu i krovni nosači... biti na popisu već najosnovnijeg paketa.
Unatoč značajnom povećanju poreznog opterećenja koje se primjenjuje na sve nove automobile pristigle u HR nakon 01. rujna - Hyundai se potrudio dodatno prilagoditi tvorničku cijenu, te će novi Tucson uz bitno bogatiju opremu i novu tehnologiju biti dostupan po gotovo jednakoj cijeni kao i dosadašnja verzija.
Hyundai Tucson MY-2019 službenu prodaju na domaćem tržištu počinje 05.10.2018 - a prvi primjerci naći će se u prodajnim salonima sredinom Studenog.